Näytetään tekstit, joissa on tunniste Vaatteet. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Vaatteet. Näytä kaikki tekstit

tiistai 23. helmikuuta 2016

#169 Treenitaskun sisältö

Mulla ei oo ollut mitään kunnon treeniliiviä/-taskua koko agility uran alkuaikoina, mutta koko ajan kyllä haaveilin semmosesta.

 

Lokakuussa 2015 viimein ostin mulle treenitaskun kun löysin Seinäjoki KV:stä Berran kojulta treenitaskuja 15€:lla.

 

Oikeassa etutaskussa mulla on yleensä puhelin tai sitten tasku on tyhjä. Vasemmasta taskusta löytyy kakkapusseja.

 

Oikeassa isossa taskussa mulla on namipussi ja vasemmasta isosta taskusta löytyy näin talvella yleensä lapaset.

 

Sivulla olevista lenkuista löytyy naksuttimet ja takana olevassa isossa taskussa on lelut. Meille lahjoitettiin kerran Kong Squake-air pallot ja tilasin meille Peten Koiratarvikkeelta uudet, sillä edelliset pallot alkavat olla jo huonolla hapella.

Ootteko te esitellyt teidän treenitaskun tai -liivin sisältöä? Linkatkaa postauksia tai videoita tuonne kommentteihin : )

lauantai 10. toukokuuta 2014

#56 Shoppailemassa + geokoira + fb


Lähdettiin tänään hyödyntämään Mustin & Mirrin Lapuan liikkeen sadetarjous ja haettiin Patelle uusi sadetakki. Kokona on 42 joka on ihan vähän iso hännän tyköä, mutta on ainakin sentti kasvuvaraa jos poika vielä innostuu pötkähtämään pituutta.

Ja kannattaa ensi viikolla tarkkailla Lapuan M&M:n sivuja sillä saattaapi eräs tuttu karvapää siellä vilahtaa : )








Tilasin jokin aika sitten Paten pantaan tuollaisen geokolikon. Harrastan itse geokätöilyä joten nyt kätöily matkolla saadaan myös Pate osalliseksi tästä harrastuksesta : )

tiistai 14. tammikuuta 2014

#38 Pate 25.7.13 - 25.1.2014

Tuntuu että puoli vuotta on mennyt hujauksessa. Kuitenkin puoli vuotta on lyhyt aika ja ajattelin alkaa kasaamaan Paten vaiheita aina puolen vuoden osalta tälläisiin omiin koostepostauksiin.

 

Ipana neliviikkoisena kun käytiin ensimmäisen kerran katsomassa pentuja

 

Ja muutaman viikon päästä kotimatkalla <3



 

Ollaan harrasteltu vauvakuvia

 

Ja miitattu uusia ihmisiä

 

Painittu pallon kanssa

 

Tutustuttu eri paikkoihin

 

Lääkäröity

 

Leikitty joulutonttua

 

Nähty siskoa

 

Painittu veljen kanssa

 

Jouduttu kameran eteen

 

Oltu mamman apuna

 

Leikitty mallia

 

Metsäretkeilty

keskiviikko 18. joulukuuta 2013

#21 Koira 2013




Lähdin lauantaina käymässä Koira 2013 - messuilla Helsingin messukeskuksessa. Junamatkalla listailin mielenkiintoisia näytöksiä sekä luentoja.


Messupaikalla ei voinut kuin ihmetellä tilan suuruutta ja messujen kokoa.


Temppu ja aktivointi näytöksestä. 


Kävin kuuntelemassa Koiran arkiterveyden huolto - nimellä kulkeneen luennon. Mielenkiintoinen luento jossa tuli tehtyä paljon muistiinpanoja.


Messupäivän saldoa.


Ostin Patelle Planet Pet Society:n kana liuskoja. Pussin hinta oli 2€ ja Pate rakastui näihin. Liuskat oli pehmeitä, joten niistä oli helppo repiä nameja ja pitäisikin etsiä näitä jostain nameiksi.


Pari Koiramme lehteä.



Tuuli/Sade haalari 2€


Sekalaisia esitteitä ja parin arvontalapun alaosa.


Royal Caninin standilta sain tuollaisen kalenterin. Kalenterista olisi tarkoitus tulla treeni kalenteri ensi vuodelle.


Kalenterin viikkonäkymä.


Sain myös pari näytettä Royal Canin Junior x-small ruoasta. Patehan syö samaa napua mutta vain Small koossa.


Mustin ja Mirrin standilta 2 pakettia hammastikkuja 5€


Mustin ja Mirrin pisteestä Nature:s Menu ruokaa 3pss 4€


Ja Koiramme lehden pisteeltä kangaspussi.

Oliko joku teistä koira messuilla ja millaiset tunnelmat messuista jäi?

maanantai 2. joulukuuta 2013

#17 Match Show ja villapaita

Käytiin Paten kanssa 24.11. LAKKE:n järjestämässä mätsärissä. Päivä meinasi olla kaoottinen, mutta lopulta selvittiin kehään ja saatiin sininen nauha. Sinisten kehästä ei sitten tullutkaan sijaa joten päästiin kotiin. Olen tyytyväinen että edes sijoitutiin, sillä pelkäsin että ei päästäisi edes kehään koiran kanssa. Tästä saa lähteä odottamaan mahdollisia mätsäreitä ens vuodelle : )

Tänään Pate sai ensimmäisen villapaitansa! Villapaita on Paten sisaruksen omistajan tekemä ja tällä hetkellä pojan ainut sopiva vaate. Blogikirppis sivulla onkin kaikki myytävät tarvikkeet jos omalle koiralle on etsimässä vaatteita.


Kuva on Paten sisaruksen ottama ja hänen luvallaan käytössä : )